poniedziałek, 7 marca 2016

Od Sakury Cd. Echo

Wydawało mi się, że dziewczyna nie kłamała. Tak, Mutanty starały się przejść na naszą stronę ale zawsze udawało nam się odeprzeć ich atak. Dzięki niej może zatrzymamy je wcześniej.
- Nif, drugi brzeg. Szybko - powiedziałam.
- Sprawdzam.
Podeszłam powolnym krokiem do dziewczyny i uśmiechnęłam do niej delikatnie. Wyciągnęłam rękę i przedstawiłam się łagodnym głosem:
- Sakura, dowódca Shadow Hunters. Jestem Ci wdzięczna, za to, że poinformowałaś mnie o przeciwnikach po drugiej stronie rzeki.
- Echo, nie dziękuj- odparła uściskując moją dłoń.
Popatrzyłam na przeciwległy brzeg, widziałam przemieszczające się postacie ale nie rozpoznawałam ich gatunku. Po pięciu sekundach padł jeden strzał, po kolejnych dwóch kolejny. W moim uchu odezwała się Nif.
- Za dużo ich, spadajcie stamtąd! - powiedziała.
Złapałam delikatnie, niedawno poznaną dziewczynę za ramię i pociągnęłam w moją stronę.
- Za mną!
<Echo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz