wtorek, 29 marca 2016

Od Jamesa c.d Echo

- Uznajmy to za wspólną robotę, dobrze? - uśmiechnąłem się.
- Wiesz, a jeśli chodzi o.. - zaczęła
- Na razie nie ważne - przerwałem jej - Zastanowimy się rano, dobrze? Na razie wróćmy do schronienia.
Dziewczyna kiwnęła głową, ale nie odpowiedziała.
- A i jeszcze - oddałem jej łuk - Niezbyt wygodnie się go nosi. Wolę swój miecz.
Echo uśmiechnęła się do mnie, a ja go odwzajemniłem. Zaczęliśmy wolnym krokiem wracać do mojego domu. Ewentualnie naszego, gdyby się zgodziła, na co liczę. Chciałem by była ze mną jak najdłużej, dlatego nie pozwoliłem jej dokończyć. Mam nadzieję, że nie jest na mnie zła z tego powodu. Echo nie jest głupia, pewnie domyśliła się o co mi chodzi. Szliśmy w ciszy. Dziewczyna wyglądała na bardzo zamyśloną. Ja właściwie też myślałem o tym co się stanie, gdy dziewczyna się nie zgodzi. Pewnie znowu zostanę sam. Nie ma szans bym sobie poradził, Echo jest mi bardzo potrzebna. Chociaż do czasu, odzyskania pamięci... Albo dłużej... Po prostu żeby była. Dotarliśmy do domu. Bez słowa przepuściłem ją w drzwiach, sam od razu położyłem się spać. Mam do niej zaufanie, wiem, że raczej nie odejdzie tak jak próbowała dziś.
***
Rano wstałem z łóżka. Strasznie kręciło mi się w głowie. Co ja tu robię? Czy nie poszedłem na polowanie...? Poszedłem do kuchni. Usłyszałem stukanie talerzami. "Jose! Jose wrócił?!" Wbiegłem do pomieszczenia, a tam stała dziewczyna. Dosyć wysoka i ładna. Ale co ona tu robi?
- O, James wstałeś już - uśmiechnęła się. Zna moje imię? Czyżbym aż tak się kiedyś upił, że nie pamiętam kilku dni?
- E... Tak... - odpowiedziałem niepewnie - Czy możesz mi za przeproszeniem powiedzieć kim jesteś i co ty tu robisz?
Dziewczyna spojrzała na mnie lekko zdziwiona.
- Jak to co? Spadłeś znowu z czegoś? Wczoraj zaatakowały nas dzikusy i wróciliśmy do tego domu. Miałam cię o poinformować o...
- Z czego miałem spaść? Co tu się dzieje?! - siadłem przy moim dzienniku. Było tam kilka nowych wpisów. Co ja robiłem?
- James. Co z tobą nie tak? Straciłeś pamięć i.. - naglę się zacięła - Twoją pamięć wróciła!
<Echo? Którego Jamesa wolisz? Z pamięcią czy bez? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz