wtorek, 8 marca 2016

Od Zera - Cd. Kim

Zostań przy mnie na zawsze... odbijało się echem w mojej głowie. Tymi właśnie słowami jasnowłosa podarowała mi nie tylko wielkie szczęście, ale też prawdopodobnie najtrudniejsze, a jednocześnie najważniejsze zadanie w całym moim życiu. Należałem do wojowników, osób ciągle narażających swoje życie, a teraz musiałem przestać myśleć tylko o sobie, zapomnieć o zasadzie głoszącej, że wygrana i bezpieczeństwo osób, za które byłem odpowiedzialny to priorytet, że moje życie i tak skończyłoby się w mniej lub bardziej okrutny sposób. Oto ta drobna istotka pokazała, iż miałem dla kogo trwać przez pozostałe mi lata, dając nadzieję na lepsze jutro. Jako jedyna zdołała zaakceptować jednocześnie bestię i chłopca, składających się na moją osobę.  Przyciągnąłem ją jak najbliżej siebie, rozkoszując się bliskością, ciepłem od niej bijącym.
- Zostanę, przysięgam- wyszeptałem miękkim tonem- Nigdy cię nie opuszczę...
Delikatnie musnąłem ustami jej czoło, by zaraz potem powrócić do przytulania.

<Kim?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz