wtorek, 12 kwietnia 2016

Od Katherine - Cd. Rose

Postać dziewczyny przykuła moją uwagę. Znałam ją, to pewne. Dopiero co szłam na pozycję, a ona przerwała moje skupienie. Ruszyłam za nią spokojnym krokiem, skupiając na każdym kroku. Podchodząc coraz bliżej, zauważyłam, że jest ona z Shadow. Uśmiechnęłam się sama do siebie, widząc tą dziewczynę, gdyż od dość długiego czasu nie miałam styczności z innymi dziewczynami, niż z Sak. Przyjaciele byli tutaj rzadkością, a co dopiero mówić o kimś z kim da się porozmawiać. No dobra nie brakowało mi towarzystwa ale zawsze lubiłam nowe znajomości. Weszłam za brązowowłosą do altany, by już po chwili usiąść obok niej, opierając sobie broń o nogę.
- Witaj - powiedziałam z lekkim uśmiechem - Kath.
- Rose - odparła cicho.
Uśmiechnęłam się do niej serdecznie, by po chwili oprzeć się i odważyć się na zadanie jej pytania:
- Jak ci mija dzień? - zapytałam, nie puszczając broni z ręki.
Wiem, że może wyglądało to bardzo desperacko ale każdy tutaj wiedział, że bez broni zginie, bez umiejętności ktoś go przerośnie i zmiesza z błotem, niestety dosłownie.  Widziałam, że dziewczyna się zamyśliła, przez co szturchnęłam ją delikatnie łokciem śmiejąc się przy tym.
- No mów mi!
< Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz